Not resolved
3 comments

I bought a LEATHER SOFA AND LOVE SEAT AND OTHER FURNITURE AND 5 YEAR WARRANTY I PAID $7,000.00.from the room place AND in AUGUST of 2007.

The material OF LEATHER begun to tear form just using it AND THE RECL LOVESEAT FRAME BROKE FROM NORMAL USE. I called the costumer service number and Harlem furniture sent someone out to look at it. he said, "well I can't fix that." ONE week later they finally called back and said that they would nether replace or FIX IT AND IT IS NOT COVERED UNDER THE WARRANTY. THE LEATHER ON THE SOFA BY THE ARM REST WAS RIPED FROM SETING ON IT AND THE SAME WAS ON THE LOVE SEATE.

WHEN I LOOKED AT THE WARRANTY ALL THAT WAS COVERD, BUT THEY SAID IT WAS NOT. DALE KELTON CUSTOMER SERVICE MANAGER SAID THE FIVE YEAR WARRANTY IS NOT GOOD FOR THIS CLAIM AND SAID TO ME DO WHAT EVER AND THAT IS THE END OF IT. I am still working on THE CASE TO TAKE TO COURT, AND I WILL PLACE A CLAIM WITH THE BETTER BUSINESS BUREAU IN EFFORT TO RESOLVE THIS MATTER. IT IS A SHAME THAT THIS BIG COMPANY IS GETTING AWAY WITH THIS BAD BUSINESS PRACTIC.I have never been treated as poorly as I have with this company.

My advice is simple, don't ever buy Harlem furniture's ***.WHERE IS THE LAW?

Review about: Harlem Furniture Sofa.

Monetary Loss: $7000.

Had an Experience with Harlem Furniture?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
amak
Woodbine, Georgia, United States #240052

Thank You to Jasmine Sakic top management for resolving the warranty issue.

Anonymous
#239816

I am right there with you Amak!My husand and I have had the exact situation happen with our sofa and ottoman.

Our latest issue is that Stainsafe is no longer the provider to fix the furniture?! They told us to contact Harlem who in turn never contacted us back!

Ugggh.I won't go into all of the long and frustrating details, but yes, this warranty is terrible and we are seeking legal action if necessary.

Anonymous
#239040

Hello Valued Customer,

My name is Jasmine Sakic and I am the VP of Customer Loyalty at The RoomPlace. I would very much like the opportunity to review the warranty and coverage associated with your merchandise and claim however am unable to reach out to you as I do not have your contract information. Please email me at jsakic@theroomplace.com so that we can together review the items in question as it relates to your specific warranty to ensure there is no discrepancy and or oversight on either part. We strive for excellence with every encounter and when we don’t accomplish, we value and appreciate your feedback so that we can improve upon our Customer experience. I look forward to speaking with you soon in regards to the warranty coverage.

Kind Regards,

Jasmine

You May Also Like

Mypillow - Patented interlocking fill scam Mypillow "I Do not like my pillow it got more firm every time it was washed.Was not getting anywhere with customer service so I decided to do a little surgery on..." Read more IKEA'S PLASTIC CUTTING BOARDS ADDS PLASTIC PEELINGS TO YOUR FOOD Ikea "They have these plastic cutting boards that they advertise to be bendable, so that you can bend it and easily pour your chopped, juliened, whatever-ed food into the bowl. Well,..." Read more Harlem Furniture - Totally Disappointed! Harlem Furniture "We purchased a three piece sectional and the extended 5 yr. warranty. However, all pieces are tearing at the seams and Harlem refuses to stand behind their product. It..." Read more Peeling Leather Sofa from Ashley Furniture Ashley Furniture "We purchased a leather sofa and love seat from Ashley Furniture,Springdale, OH in November 2008. I have paid around $1000 for these.It has not been 3 years since our purchase..." Read more Jomashop - Order # M1703830 came defective no response after 12 days Jomashop "Bought a Longines watch, arrived oct 6, on the morning of October 7 I sent the first email to Jomashop customer service saying that the watch came not working. Just..." Read more Camping World - Disrespectful Manager and Bad Service Camping World "Today, 10/19/17, My husband and I went to Campingworld because I really wanted to purchase the M33 Mallard Travel Trailer. Well, when we were there previously, the finance manager gave..." Read more Jennifer Convertibles - Defective sleeper sofa that Jennifer will not take back Jennifer Convertibles "On June 30, 2017, I purchased a convertible sofa after sitting on it in the showroom. The sofa arrived on September 12. The seat cushions are almost 3 inches thicker..." Read more Loxa Beauty - Received order incorrectly 3 times!! Loxa Beauty "Don’t buy from Loxa Beauty!!!! I ordered a specific flat iron that is hard to find. They kept shipping me one that is very similar in name but the product..." Read more